perjantai 7. maaliskuuta 2014

Vapari cha cha chaa

Tykkään Sini Sabotagesta mutta Lambadaan mulla on eri sanat!





V-A-P-A-R-I-I-I-I

Ei oo muualta kuultuu
altaan päädys sun kaa tuntuu
et käsi ois kauhakuormaaja
se on tän liikkeen koreografia
ei siihen tartte talenttii
mä olin siitä jo melkein saletti
mut ku me uimaan alettii
mä tajusin et se ei oo helppoo ku baletti

Se ei mee piloille
joten älä ala lannistaa
eikä tartte alkaa vinoilee
vaikken mä kroolaa niinku phelpsi tekee
rytmi on sekasi
ku uisit ees sekarii
joten kierrä sitä vartaloo
ja kuuntele vormistoo

Ei saa olla liian ankara
vaik oot yhtä ajan tasal ku lambada
välillä hankalaa mut kyllä jaksaa liukuu ku 
elämä on sun kaa cha-cha-chaata

V-A-P-A-R-I-I-I-I
elämä on sun kaa cha-cha-chaata
V-A-P-A-R-I-I-I-I
elämä on sun kaa cha-cha-chaata

Ku muut kattoo telkkarista uutiset ja kenoo
Nii mä treenaan mun käsivetoo
Ennen ku edes huomaatkaan
Nii sä tuijotat mastersii
Mut en oo mitää ilman pullarii
Ku aletaa pukee märkkiksii
Ei oo tatsii jos sä laitat filmille
Tää vapari on vaan sun silmille
Voisko järjestää kurssii
Et kaikki ei oo yhtä tuulimyllyy
Mut millon sit se  pätee
Aina ku mä laitan mun lättärit kätee
Mut kyl ne muuttuu vahvoiksi
Kun sä vaan jaksat kauhoo
Vaik ei sust oo silakaksi
Nii ehkä säki joskus scullaat ku meitsi


Perjantaifiiliksillä mennään! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti